Lindesnäs, läger och shopping

Till att börja med blev det inget Lindesnäs och avslutning som det var planerat. Tråkigt när folk drar sig ur, men så är det. Ångrar lite att jag inte drog ändå, men att vara själv känns bara vilset och tråkigt.

Läger blir det i Torsby och den otroliga tunneln. Hoppas vi ska göra mer än bara nöta på den i två dagar. Som Gabriel sa: Tunneln är fin, det finns ju massor å göra och kolla på inne där. Ja och så är han knäpp också.

Idag bar det av mot Karlstad och Biltema, IKEA och Intersport. Biltema är ju en otrolig affär, de bildelar som vi skulle ha fanns inte (BILtema, kom ihåg det) så pappa uttryckte sig så som så: Det kanske finns i någon annan välsorterad affär.  På IKEA gjorde jag av med hela 650 riksdaler och nu blir det lägenhetsmakeover deluxe! Ska bli så mysigt att komma iordning efter 7 (!) veckors rustande. Det blev bland annat överkast, kuddar, tyg och en vattenkanna.
På Intersport var det meningen att det skulle bli ett par skor, men ICKE. De som fanns var så fula att jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen. Och alltid kommer det fram minst tre expiditer och frågar om man ska ha hjälp. Tack men Nej tack jag tror jag klarar att kolla på street-skor själv...  :P(Men de kan ju inte de veta att jag är kapabel till det)

Det var en lång dag och efter många timmar på hårda stengolv gör det ont i en och annan led!

Och så vill jag hälsa till Karin som kommit iordning i Östersund och som nu har internet på ett varmt ställe! Akta dig för blåskatarr!

Vi ses i vimlet eller på ett dansgolv nära dig (NU ÄR JAG RIKTIGT SUGEN) // Anna

PS. Hälsokontroll och arbets EKG på måndag, vi får hoppas att det går bra...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! DOm har renoverat hos dig nu va? Hur gick det till? Vad var du tvungen å flytta med dig från lägenheten och fick någon flytthjälp? Till exempel säng, tv, hyllor, prydnadssaker, tallrikar, bestick, soffa osv. Kan det stå kvar eller? Jag börjar bli stressad nu, de sa förut att de ska börja renovera här 15 september och det är ju redan nästa vecka =O

Kram Therese

2008-09-07 @ 12:01:52
URL: http://tezzili.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack Anna! jodå jag tror jag klarade mig från blåskatarr. Bra att Peter kör hårt med dej när jag inte är hemma och kan göra det :) kramar

2008-09-07 @ 17:51:26
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0