Anna blev Skrämd av Gabriel

Anna säger:

Höjj!

Gabriel säger:

observera status: inte vid datorn!

Anna säger:

men du 'r ju vid datorn!

Anna säger:

eller har du sju meter långa armar

Anna säger:

?

Gabriel säger:

hej

Anna säger:

Jo, hej...

Gabriel säger:

ja men det betyder inte att jag är närvarande!

Anna säger:

ja, men det såg inte jag förens jag hade skrivit redan...

Gabriel säger:

det beror helt å hållet på om man tänker filosofiskt!!!

Gabriel säger:

Gabriel säger:

hehe nej då det är lungt, jag jävlas bara med dig!

Anna säger:

Ja, jag tänkte väl... jag blev nästan lite rädd ett ta och undrade vad som hade hänt med dig...

Gabriel säger:

haha

Gabriel säger:

allt är som vanligt

Gabriel säger:

Anna säger:

Mmm. jätte kul. Man ska inte skrämmas så där

Anna säger:

Bra, tur för dig!

Gabriel säger:

vadå skrämmas?

Anna säger:

Ja, jag trodde du blev värsta arg på mig för att jag skrev

Anna säger:

fast att din status var inte vid datorn

Gabriel säger:

haha nej fan det är lungt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0