Sommar, sommar, sommar

Ska kanske inte ta ut segern i förskott, men visst är sommaren bra nära nu?! Svettas bara av att i princip sitta stilla.

Balen igår, bara ett år kvar tills det är min tur! :) Det ska jag inte missa för allt i världen.

APUn är slut. Tråkigt. Mina introduktionsdagar krockar med allt, ska ringa och byta lite tror jag. I alla fall kan jag, trots fördomar, rekomendera Fredriksbergs Hemtjänst som praktikplats.

Sen blir det steka steka i en kajak i tre timmar med Björn A. Som vanligt krockade detta med Karins försök att träna med mig. Aja, det blir la fler gånger ska ni se, än är inte sommaren slut, den har ju knappt börjat så.

Är det någon mer som har intresse av att träna i minst 1,5 timmar är det bara att höra av sig!

Nu ska jag ut och bli bjun... haha kram kram. vi ses i vimlet. Eller i en kajak i Säfsjön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0