Myndig

Så var dagen äntligen kommen och förbi. Nu är jag myndig men vet ni, jag känner mig verkligen inte som det. Det känns bara som vanligt förutom att vårkänslorna börjat poppa upp lite nu... :)

Förövrigt så är grabbarna Bus på Cypern. Ja, jag menar Niclas och Gabriel. Och jag är liiite avundsjuk måste jag säga. Men bara lite, lite.

Klippning idag. Bara för att jag sen när jag ska skriva upp till körkortet så vill jag se någorlunda bra ut! Sinni....Dessutom så övas autografen (namnteckningen) alldeles för frenetiskt på allt som kommer i min väg. Ska det va så ska det!


Nej, nu är jag förbannat hungrig. Så jag ska se om det inte finns nå mat på bordet snart!


Vi ses i vimlet püss Anna K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0