Majbrasa och brandman

Den fiiin fina majbrasan i Fredriksberg höll på att blåsa bort. Men den klarade sig undan ganska precis. Däremot så flög det gnistor vilket leder oss till nästa grej.

Som alla vet så står det ju pappersinsamlingscontainrar (långt ord) precis där de har brasan. Och tror ni inte att vi fick rätt i att vi sa att det skulle ta eld i en såndär? Jojjemensan. Tomas J kom och sa att det brann så jag skulle bara hjälpa han lägga ut slang. Men, vem fick äran att släcka om inte jag?! Det var grymt kul trots att det nästan var omöjligt att släcka för att det var så inihelsicke hett redan i containern. Men, släck fick vi och så var det med det.
Efteråt fick jag veta att det var antagnigsprovet. Jo tjena om det ändå var så lätt...

Nu väntar jag bara på att Johan ska komma hem med maten.

Imårrn fyller jag 18 så då blir det fest.

Pyss Anna. Vi ses i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0