Skola...

Ja, det känns faktiskt lite tungt efter en veckas härligt lov! Men, så är det och nu är det bara att köra på tills SM.

Hade en liten släng av magsjuka nu i slutet av lovet. Men jag lovar att jag inte längre smittar. Bra va?

Träning ikväll. Gött. Fille-Fisk tränar. Kul!

Och Karin och Niclas var tappra och försvarade Dala Järna IKs färger i Sollefteå, och faktiskt så tycker jag att de gjorde det med bravur!

Guud vad jag längtar till i sommar och träningarna då. Ska fasiken säga att Peter ska ha många träningar. Han är bäst så är det bara! :)

Nu ska jag skriva en uppsats på engelska. Eller åka hem. Svårt val...

Vi ses i vimlet kram Anna K.

Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att du tycker att vi skötte oss, det tycker nog inte vi riktigt...

2008-03-06 @ 15:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0