Halsband

Mitt efterlängtade halsband har äntligen anlänt från Östersund. Och det är så vackert...

Blev utmanad två gånger om i veckan:
Utmaning 1: Åka mot Adam i min klass uppför Uvbergets backe i Smedjebacken på längdskidor. Han påstår att han är lika bra som Kalla, då återstår ju bara och se om jag är jävligare än Kalla uppför då. Detta sker på onsdag.
Utmaning 2: Uppför Rödingen i Säfsen Alpin mot före detta skidskytten Björn Axelsson. Denna tävling kan ni avnjuta efter klockan 16:00 på fredag.

I båda utmaningarna ska jag göra allt för att komma upp först.

Mamma och pappa är på middag. Johan är på Hyttan. Jag sitter här och ska alldeles nu förflytta mig till TV-soffan för melodifestivalen andra chansen.

Vi ses i vimlet eller på ettan. Eller varför inte i backen. KRam ANna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0