Min bil är lagad

Tänk vad bra det är att ha en pappa som är lite händig. Päschån är nu lagad och går fin fint. Det är bara lite finlir kvar som att byta kylelement, köpa nytt luftfilter, dra ut mattan ur bilen och skura och torka. Besiktiga och skatta och försäkra. Sen är det vara att tuta och köra!

Alltså, gudars vad jag har spelat Björn Rosenström nu sen i fredags. Skivan slits ut. Men det är bara för att jag blir alldeles kär av den.. :P

Nu ska jag göra pannkaka tills mamma kommer hem vid fyra. Gött som bara den! :D

Puss och kram Anna. Vi ses i vimlet.

PS igår pratade jag i 40 min med Tillmansungen, precis som om vi inte hade setts på fleeera veckor. I love her :) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0