Asfaltsnötning

Återigen tillbaka på Snöå skidskytte stadium. Eller nåt. Och visst gick det bra, frånsett att jag glömde hjälmen som ska skydda det man har mellan öronen som man inte kan byta ut. Ståskyttet var väl inte världens bästa. Men första gången kombination sedan SM så jag lär vara nöjd.

Jag tycker inte om vägbyggen. De förstår min raggarrunda! Så jag fick åka samma väg väääldigt många gånger, folk måste tro att jag är störd.

Träffade Daniel S igår. Det var länge sedan vill jag säga! :)

>>Och Karin nu vet jag vem han är. . . Såg reklamen härom dagen och det var för pizza med "extra allt" Ja, och kul var det :)

Puss och kram. Vi ses i vimlet eller på min nya raggarrunda. Nu ska mattan ut... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0