Årets första dopp

Igår var det dags för bikinipremiär i Hösjön. Lite trevande innan handduken föll och jag kastade mig som en val över vågorna. Jahoo och inte var det kallt heller! Det var grymt skönt och det måste göras om igen och igen och igen i sommar. Får leta fram nån fin badplats i Järna som jag kan utnyttja efter träning!

Sista dagen i skolan idag. Imorgon bär det av till Grängesberg och femkamp på go-cart banan. Onsdag är det avslutning ute i Räfsnäs med blandade aktiviteter.

Ooootroligt varmt är det här i datasalen. Inte faan finns det någon ventilation här i det nya huset heller.

Gabriel och Niclas hade bal i fredags, jag hade hemskt gärna varit där och kollat på dem! Markoolio blev det inte heller i torsdags, men en liten fågel viskade att det inte var värt pengarna (200 SEK) och det blev väl mer barnensafton när han började att spela klockan 20:00 redan. Hoppas Björn Rosenström kan börja lite senare. Så jag hinner från jobbet.

Puss och kRam Anna K

Kommentarer
Postat av: Karin

Storsjön? Något fel förutom att det är kallt och blött...? :P kramkram

2008-06-12 @ 09:17:49
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0