Äntligen juni

Eller äntligen. Önskar att allt inte skulle gå så in-i-helvete (ursäkta svordomen) fort. Jag vill njuta av stunden också.
Just idag är det vääldans varmt och jag vet inte var jag ska ta vägen för att inte flyta bort. Kanske ett dopp skulle sitta fint, men än är det inte allt för varmt i våra vattendrag.

Kajak blev det tillsist. Men sent. Kom inte iväg förens vid halv nio efter att ha brutit oss in i några lås först. Runt hela Säfssjön tog 2 timmar. Skapligt mör i armarna. Men, tur att det var sent, annars hade jag sett ut som en överkokt kräfta idag och så hade vi missat solnedgången... Fiiint :)

Nu, äntligen, är jag klar med APU uppgiften och ekosystemet. Det tog sin lilla tid, mne jag ville att det skulle bli förträffligt bra och bara det är inlämnat till imorgon så ska man klara sig!

Nu ska jag försöka att inte få ännu större lökringar genom att bara sitta still och andas.

Puss och kram Anna . Vi ses i vimlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0