Vansbrosim, solbränna och Ludvika.

Vansbrosim hela helgen och som vanligt var jag på plats som livräddare på bryggan. Turligt nog behövde vi inte rädda någons liv, utan bara massera och hjälpa folk som hade fått lite kramp. Och servera kaffe.

Gabriel var sen i fredags. Skickade och frågade om han skulle stå på bryggan då, jo, det skulle han, bara vilken tid vi skulle samlas var frågan. Svaret blev NU! Och panik utbröt (nästan i alla fall). Vet inte hur många gånger han ringde innan han slutligen kom till bryggan.Och han hann innan de startade i alla fall.

De glada skånepågarna simmade detta år med, alla tre dagarna. Kul med simmare som är glada, fulla och flörtiga :) Gunde Svan var också rätt gla... :P

Solbränna fick jag på köpet ute på bryggan. Är röd som en kräfta på armar och ben(!).

Till Ludvika var jag idag. Fixade nytt konto. Jag skulle inte handla någonting, med det blev armband, blus, hårspänne och en deo.

Nu ska jag hämta morsan på jobbet.
Vi ses i vimlet. Puss Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0