SM gick på skit...

Efter en hel del träning och formtoppning var det dags för SM på hemmaplan i Dala Järna. Förväntningarna på mig själv (från mig själv) var väl lite höga kanske, men man ska tro på sig själv.

Lördagen inledde jag med fem träff i ligg, jippie! Sköt sedan två bom i stå. Men, i alla fall så kom jag 17 av 27 3 min efter, så jag var helnöjd.
Söndagen väntade jaktstart och aldrig har jag varit så nära täten som då. Var det nervositet, hög puls, solen eller kanske hemma plan som gjorde att jag drog till med 9 (!) bom av 20 möjliga och tappade två placeringar till nittonde plats.

Inte blev det bättre av att man åkte skidor fortare an vad man någon gång gjort i hela sitt liv. Irriterande men sant.

Vi får väl tacka våra snöläggare, som till söndagen fixat Skitbra spår! :)

Hade bra, nu ska vi samlas. Vi ses i vimlet eller klassrummet. Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0