Sammanfatta tjugohundrasju

Tänkte ge er en kort resumé hur mitt 2007 varit.

BRA!

Faktiskt var det ett mycket bra år och flera gånger har jag bevisat för mig själv att jag kan och jag duger.
Det är svårt att sätta ord på vad som hänt och förändrats, men jag tycker det räcker med att säga att det bara är till det bra. Det blir lätt lite sentimentalt när man sitter här och ska göra sådana här saker.

Det sista som man gjorde 2007 var att befinna sig i Arvidsjaur. Frånsett att man sen på nyår hade värsta "festen". Skoj, eller, min fest hade jag dagen/natten innan. haha :).

Synd att andra inte kan inse att de missat nåt. . . I alla fall så har jag bestämmt mig att inte hänga upp mig på att de inte vill ha mig kvar i sin bekanskapskrets. I Iran heter det Taraf; mycket snack och liten verkstad. Så, jag slutar med det 2008 och jag hoppas ni också gör det.

2007 var också året då jag blev "osams" med Maria Tillman. Får absolut inte hända igen, för jag vill inte förlora henne, det skulle aldrig gå. Har aldrig varit så olycklig som då. Dessutom får jag väl boka hennes sällskap till Storängsfesten redan nu... Upptagen kvinna  :).
 
Mycket kommer få mig att minnas 2007  med ett leende på läpparna:
- Storängsfesten när Maria grinade. Vackert. Var där med Tanja och skakade rumpa hela natten.

- Marie Memorial med Tanja.

-Träningsdagen i Fredriksberg med mig, Karin, Emil, Elias och Herman. Minigolfen slog allt.

- 3:e platsen iSweCup i Östersund.

- Femma och sexa på hemmaplan i SweCup

- Träningspass med allas vår Peter Blom

- Träningsvärk.

- Sune och Doris förfest.

- Taco kväll.

- Alla träningar vid Snöån.

- Plantsättning i mygg, mygg och åter mygg.

- Idre med Stjerneskolan

- Snacket i bilen från Arvidsjaur.

- Alla skratt som framkallats av kommentarer eller andra roliga "hintar"

- Johans student.

- SM i Sollefteå som blev parodi med omkullblåsta träd.

- Bussresan till Sollefteå med Karin, Maria, Gabriel, pappa Anders och pappa Mats.

- Säfsen

- mamma Inga-Maj i Sollefteå. Tur för Maria att hon kom, annars hade Maria dött av tråkighet.

- Vurpor. . .
- SM SILVER med Karin Malmberg.

Ja, kommer ni på nå mer så kan jag kanske komplettera listan.


Hade bra och vi ses i vimlet! Puss/A







Kommentarer
Postat av: Karin

Vilket år det varit! Vilka minnen din lista framkallar!
Så mycket kul vi har haft och 2008 kommer att bli minst lika bra tror jag :)
Förhoppningsvis med mycket träningsvärk orsakat av Peter, haha..
Minigolfen vilken upplevelse. Den slår det mesta!!
Kram

2008-01-08 @ 15:32:34
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0