Nyklippt och nyfärgad.

Ja, idag har det skett. Håret fick sig en makeover och är numer kolabrunt, ganska mörkt och lugg, flikigt, fränt,lite rockigt och jag är nöjdare än någonsin. Men två och en halv timme tog det.
Så imårrn blir det toppluva enligt fader, så att jag inte blir bortrövad... JOVISST serru! :)

VM imårrn. Fy vad roligt. Ska fråga brosan om jag får låna hans digital kamera och ta lite kort med imårrn! Kanske ska man göra ett studie-besök vid Idolen Peter Blom i valla-boden. Han som skulle valla åt oss i Boden hade vi tänkt, men istället drar han på jorden-runt resa... KORV! Istället får han kompensera med att komma och köra lite spänst med oss på hösten då.. :)

Nu är det snart mat och jag ska kolla om nya frillan är fin i plattat skick!

Hade guld och take care som Tillman skulle sagt. Vi ses i vimlet imårrn, eller på TV, lovar att vinka som en galning. Inte se allmänt förvirrad ut som Peter gjorde! // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0