Mycket bra skytte

1-1-0-0. Två bom i ligg och inga bom i stå. Snacka om att jag är nöjd. Bästa skyttet av alla tjejer på hela tävlingen. Åtta totalt, men hade det bara vart tävlingen i söndags som räknats, hade jag kommit femma. GÖTT MOS!

Gabriel drog till med lika skytte och vann! Niclas var sjukare än på lördagen och var inte med. Emil sköt hur bra som helst. Elias sköt inge bra alls. :P Men, bra tävlingar överlag alltså.

Nyss skrivit prov i Svenska. Skrivning om språkskillnader. Jobbigt. Skönt att det är över! :)

Skidor idag på idrotten. Kul, synd att de inte lyssnade och gjorde spår. Tråkigt att några sviker och väljer nåt annat, fast det var jag och Lina som hade lektion. Vi gjorde verkligen inte så på deras lektioner. BAJS! :P

Nu ska jag käka. Hoppas det är god mat. Hade bra, puss och så ses vi i vimlet eller matsalen / Ana banana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0