Ledighetskommitén

Består idag av mig och mamma. Fast mamma är och klipper sig. Jag sitter bara här och filurar. Borde kanske göra nåt vettigt, som specialidrott typ.

Träna sen. Valla till imårrn. Äta mat. Ja, vad mer?

Sköt föresten 4 nollor igår, alltså inga bom alls på träningen. Hoppas det går lika bra imårrn. Intervaller körde vi också. Drygt men bra.

Körningen i onsdags gick bra. En lektion kvar nu. Sen boka teori.

Och by the way gick bössan sönder igår igen. Den här gången behövde jag inte ens ramla. Så nu blir det nya skruv och lim!

Nu ska jag ta en kaka. Sen blir det nog TV... :) haha

kram, vi ses i vimlet eller på stan ( :P) / Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Du är ju grym på att skjuta nu!
Ja intervallerna var jobbiga men vi ska göra om det igen! Bra att du var med så det blev fajt, annars hade jag aldrig orkat... :)
Syns!

2008-02-08 @ 12:07:37
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0