Jag och grabbarna

Var de som körde idag.  Brudarna bangade ur med sjukdom och SkidO SM. I alla fall så får jag betyget VG. Tyngre åkning, bättre skytte men fortfarande inte bra... tre bom av tio skott. fast att det blåste ganska rejält stundtals. 
Niclas, gick det inte jättabra för. Sjukdom gör det svårt.. Gabriel femma, fult godkänt. Emil fem bom i stå, inte bra. Elias har jag ingen aning om och själv fjortonde plus att jag slipper undan omstarten med 33 sekunder. GÖTT! 
Norskan som vann min klass, vann med 1.20 trots fem bom. Där ligger man i lä du...

För övrigt är jag helt slut och vill lägga mig nu! Men, ska väl hålla mig uppe i en timme till i alla fall.

Gabriels snälla pappa Henry skulle valla åt mig och Inga-Maj ska köpa en tröja åt mig (fast jag betalar den själv...) Gabriel tyckte; Du och de där jävla tröjorna. Du ska ha alla och köpa sånna... :) Gud va jag skratta :)

Hade bra och kram. Vi ses i simlet! / Anna K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0