SM Silver, träning och ett mycket glatt återseende!

Vi börjar med det bästa. MOR-GÖTE var på träningen i torsdags. Jag blev så glad som jag bara kunde. Åhh vad jag längtat efter honom.

Nog om detta. Förra lördagen i Torsby sprang och sköt jag mig till ett SM silver på Springskytte SM. Mycket trevligt hade vi, fastän vi bara var fem aktiva och fyra aktiva som bodde i kyrkan (plus pappa Mats och mamma Erika). Pappa var väääldigt trött på lördgaskvällen och två minuter efter lampan hade släckts så snarkade han gott... Gabriels enda kommentar var "Jag tror Mats var trött..." så sant så. Det blev en hel del tok kan jag ju säga. Stackars IngaMajs bil...

Jo, och Peter Blom höll i träningen den här veckan. Alltid lika skoj. Han har många historier på lur, dialekten och uttrycken ska vi inte ens tala om och jag kan inte låta bli att skratta bara jag tänker på honom... Det är nåt med den där karl´n.
Tur att han är teknisk, annars hade jag aldrig fattat hur pulsklockan fungerar... (Att läsa instruktionsboken är tråkigt och tar dessutom vääldigt mycket tid, tid som man kan göra annat på)
Gud vad man får vara med om mycket, jag kan inte ens sätta ord på allt, det går inte. Skulle jag skriva allt han säger och gör skulle ingen orka läsa det och inte fatta hur roligt det är, det måste komma från Peter själv. 
Plus att det är bra med lite inside information om landslaget. Bara fyra veckor kvar tills nästa gång vi ska matas fulla :P

Vi ses i vimlet! Püss Anna

-Se P.S. I love you mycket mycket bra film!
-Jag bor i en tvåa med kök om ni vill hälsa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0