Raggare, trött, träningssugen och förbannad

Min lilla söta Pegeut gick igenom besiktningen! Jag är oootroligt GLAD! Så nu blir det åka av ska ni se...

Trött, ja det är jag nog för att sommarjobbet äntligen (ja, faktiskt) är slut och jag inte hunnit att återhämta mig riktigt ordentligt än. Usch för att börja klockan sju på morgonen.

Det riktigt sptitter i mig och jag vill träna nu nu NU. Men jag får väl hålla fingrarna i styr ända tills i kväll, det är nämligen så att jag ska till Dala Järna, a.k.a Björnriket... Usch-ina-mej. Björnar alldeles inpå spåret, men jag antar att det inte är någon skillnad mot här hemma...

Och jag är förbannad på: SVIKARE! (hipp hipp hurra hurra hurra) Jag kan inte förstå hur det kan drivas så långt. Jag har inte gjort någonting, är det de som är felet eller? Åhh, vad jag önskar att det kunde gå åt helvete för vissa ibland. (Moget att uttrycka sitt otyckande i bloggen, moget jag vet) Seriöst vad gör man?!

Buss eller bil på avslutningen i Lindesnäs, återstår att se!?

Vi ses i vimlet, püs Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0