Nervös, Storänget och chaufför

Ja, då ska jag vara chaufför åt storebror och Björn A idag till dansstället Storänget. Marie Memorial fest där. Hoppas på mycket folk och mycket dans. Det ska bli great! :) Nästa vecka är det avslutning i Lindesnäs och då ska jag dit också. Ojojoj vad jag längtar! Nån som vill göra mig sällskap?!

Mycket trevligt på träningen i torsdags. Gabriel tvingade mig, eller kanske inte men nästan, att åka med han fyra varv till på 1.75 km. Slitsamt men det var kul i alla fall. Kanske ska jag anmäla honom för förargelseväckande beteende... eller så låter jag bli. Och ja, jag ska vara hemma och flôta heeela helgen!

Men bara nästan, för idag klockan halv fem smäller det. Och jag är så nervös så det finns inte. Åhhh vad jag längtat efter detta och åhhh vad jag ska klara det.

Förresten, igår när jag och pappa kom tillbaka från vår träningstur på rullskidor och cykel, mötte vi en bil i sandbacken. En grön BMW. Han som körde hälsade och jag har ingen aning om vilka det var... Men jag hälsade i alla fall tillbaka!


Hade bra vi ses i vimlet. Puss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0