Bakfull, magrutor och fjärilar i magen

Alltså, jag är bakfull i den bemärkelsen att jag ska baka för fulla muggar imorgon... :)

Fjärilarna i magen börjar komma nu, sakta men säkert börjar de flyga där inne och jag kan inte riktigt få bukt på dem. Oj så man förberett sig inför detta. Inga krav, inga förhoppningar. Bara att köra och se hur långt man kommer.

Angående magrutor så fick vi se ordentliga sådana igår och det var Emil som visade mucklerna. Jag är mäkta imponerad över 38 minuter på 15 km. Inte konstigt att han har magrutor... Och hockey-tuttar (Maria Tillman vet vad jag menar...)

Skönt att vara först med någonting! Skönt att det är andra som kan härmas! haha :P

vi ses i vimlet / A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0