-Sorry grabben!

Några citat från den gångna kvällen på Storänget i Nås.

- Hej John. Vi firar att vi är brandmän. (Jag åt vakt-John)
-Hej! Det är jag som är Annas syster (Johan till Gabriel)
- Hej Annas syster! (Gabriel till Johan)
- Nö sö in i hellvitti (Markus S)
- Sorry grabben (En vakt som tog Markus öl och sedan hällde ut den)
- Ja det var väl mig det skulle vara synd om då... (Markus efter öl-kuppen)
- Var är min mössa?! Vad var det för idiot som tog den! (Markus om sin 50 år gamla mössa, som tappades bort TVÅ gånger)
- Nu är vi i Nås, kom ihåg det! (Björn om alla karlar som är tokiga)
- Det var en jävla god hamburgare det här. Jag ska fan ha en till. (Nils om fylle maten i Nås)
- Får jag en hamburgare för det här: 16 kronor i enkronor.(Nils, och han fick en fast att de kostade 35:-)
-Men det är ju Anna för faan. Heeej! (Jonas lite på gasen)
- Men är DU här! (Filips Malin)
- Hej Anna! Du ska inte vara här! (Filip S)
- Akte er för folk från Digerlida! Det skjuter björn, älg och varg. Och så tycker de om karlar också! (Filip om Björn)
- Nu ska jag hem. M: Vart är hem?! A: Fredriksberg. M: Då åker ni inte över Järna va?! A: Njaa, jag tror inte det. Du får gå hem ;) M: Ja det samma... (Markus hade ingen skjuts hem)
- Men vart tog Gabriel vägen?! (Anna)
- Han åkte hem, tror jag. Eller jag vet inte?! Nja, kanske då. (Markus, tämligen förvirrad på parkbänk)
- Jag har aldrig sett skor som blänker så där mycket.. (Markus om mina skor med diamanter)
-G: Ta den här! A: Nej, varför då?! (Får en öl i näven) G: Jo, stå still där, jag kommer runt. Så, titta vad bra det blir. (Gabriel går runt och ut ur öltältet) Så, titta vad bra det gick. (Gabriel orkade inte sitta i öltältet och dricka upp ölen, så istället för att hoppa över staketet var han ordentlig och gick runt... )

Skapligt skoj det var igår och oj vad vi dansade! Synd att jag som vanligt glömde kameran... Nu har ni i alla fall fått en inblick i vad som hände. För att inte tala om de obetalbara dansmovsen som jag bara inte kunde låta bli att skratta åt...

Vi ses vimlet! /Anna
PS. Jag klarade testerna för brandkåren så nu får jag vara med där också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0