Skolan

Sitter i skolan och har engelska. Jätte kuul! eller inte. Ska försöka leta reda på lite fakta om Jane Austen, får se hur det går.
Funderar på om jag ska ta en tidigare buss hem, men jag vet inte om jag törs det! haha.

Nior var här och kollade på programmet. En fick en så otäck attack, men det löste sig mycket bra och nu är hon i goda händer på akuten.

Träning ikväll, då man äntligen får återse Karin, som varit ända uppe i Arvidsjaur och åkt skidor fast vi har snö här hemma! Men jag är väl inte så mycket bättre, jag var ju i Idre i helgen och ska dit sen igen till veckan. Då hela veckan!

Ha de bra, vi kanske ses ¨på bussen!

Vi ses i vimlet!
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0