Hemma igen!

Kom hem igår från det lilla för-lägret i Idre. Mycket skoj, mne lite stressigt blev det. I synnerhet i samband med inskjutning. Den blev jag klar med 30 sekunder innan start. Johan 15 sekunder innan start.
Men vi lärde oss i alla fall en sak: 4 kg taco-färs räcker inte till 36 hungriga skidskyttar med föräldrar. Det räcker verkligen inte!

I alla fall så har jag träningsvärk i min vänstra arm (OBS! Bara den), bröstmusklerna och i fötterna, hur man nu kan ha det.

Dessutom så var far så snäll att han köpte mig ett par pjäxöverdrag, för att jag är så fotfrusen! Bra va?! Och jag kan lova att de hjälper.
Sen kom jag på att bubbla i en bubbelpool i måååånga minuter hjälper mot träningsvärk!

Fredrik Lanks vurpa skönast denna helg. En volt som innebar en ond höft och packat med snö i pipan samt korntrumman som pappa fick hjälpa han att ta bort. Så tydligen mycket roligt ut.

Ha de bra, vi hörs!
Vi ses i vimlet! kramar en träningsvärk-påverkad Anna

Kommentarer
Postat av: Browneyed

Vill du vara med och tävla om en bloggdesign?

2007-11-26 @ 14:34:18
URL: http://browneyed89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0