Idre

Idre var förövrigt jätteskoj, längtar tillbaka. Men jag hoppas att Dala Järna nästa år kan ta och fixa ett läger för oss aktiva i klubben, så vi får vara där själva och ha skoj!

Alla fall så blev det typ 11 timmars träning på de där fem dagarna. En dag hade vi tre pass, det har jag nog aldrig kört förut. Dryga pass var det också, men jag klarade det med.

Idag så är det ledigt från skolan, då vi ska "flytta" skolan till ett hus, i Folketshus, hur nu det ska bli. Snart ska jag möta Lina vid Konsum, så vi kan förbereda oss för morgondagens debatt, Nu borde jag göra lite på omvårdnaden, men jag orkar inte, men jag borde.
Ska.Göra.Det.NU.!

Filip hade träningen igår och det är alltid lika roligt! haha :P

Faan, vad många det är jag saknar. MARIA TILLMAN som exempel, nu har jag gått av. Peter Blom också ta-mej-fan. Saknar hans sätt att vara så roligt! :) haha. Karin saknar jag också. Jag saknar Gabriel och Niklas som är i Torsby. Jag saknar LINA SÄLJGÅRD som inte kommer på träning... :) Hoppas studierna går perfa. Och Farmor <3. Jag saknar Lars också, lite. Han är faktiskt min tränare och han skulle behöva jaga på mig lite nu!
Nästan så tårarna börjar rinna och man sitter hör och bölar som en liten unge... :P

Hade bra och vi ses i vimlet!
/Tulda a.k.a Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0