Nu är jag i skolan och jag jobbar som bara den

NOT

Jag vill bara hem hem hem. Och vad ska jag göra då? Inte alls mycket. Så kallade 4-minutersintervaller några stycken. Sen blir det badkaret läänge sen blir det mys vid TVn för min del! Det är ju OTH, Sjukhuset OCH Idol idag (y) Och icke att förglömma AFV! :P Så man får sig ett gott skratt också.

Brandmannautbildning den här veckan och vecka 39.Som JAG VILL VARA MED PÅ! Jäkla skit att man går i skolan och inte får vara ledig. Men nu får man i alla fall vara med på larm och kika lite. Plus att jag ska vara med när det är övning så mycket som jag bara kan! Jag längtar tills jag kan titulera mig BRANDMAN. Då ni! :)

Tråkigt med lite folk på träning måste jag säga. Var är ni alla? Igår var det bara jag och tränar Mattias där. Och stackars Snygg-Pär. Skärpning.
På söndag blir det Skidskyttets dag (välkommna allihopa) Det hela börjar med KM, sen prova på skidskytte, laserskytte och orienteringsskytte (GPS kan bli nödvändigt). Efter det väntar en liten fest med prisutdelning och tvång till att vara social med våra eminenta funktionärer. Mat får vi också! :) Det ska bli så kul. Hoppas så många som möjligt kan komma, vill inte sitta där själv! haha

Sen nästa helg blir det läger i tunneln. Ojojoj. Med Lima. Jag och Gabriel från Järna och jag antar att Niclas också ska med. Förhoppningsvis också Herman och kanske Karin H. Ska höra om inte jag och Gabbelus kan samåka på nå vis. Vill inte åka själv. Plus att om vi gör det så kanske vi får ta den blåa Passaten! :) (y)

Nu ska jag återgå till det jag ska göra.

Omorganisation av bloggen?! Ja, förmodligen

Vi ses i vimlet /Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Jag är i östersund. (Om du inte visste det vid det här laget :P )

Du får väl träna med Snygg-Pär då! Det kan väl bli trevligt :P och jobbigt... :)



Ha det så kul med snurrandet i tunneln! hihi. Det hade varit kul att vara med.



Vi hörs! Kramar

2008-09-10 @ 18:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0