Tråkigt väder

Ja, det kan man säga ösregn och svinkallt! Men det finns inget dåligt väder, bara dåliga (tränings)kläder... Tror jag ska följa Gabriels exempel; Skit i skolarbetet och går ut och träna i stället. Just nu känns det inte allt för lockande. Men det blir väl ... Ska man hänga med i vinter gäller det att ligga i nu.

Mamma, pappa, moster, Sune, Elias, Tina och Carina är på marknad i Rättvik. Skapligt med folk och skapligt med paraplyer kan jag tänka mig. Jag "orkade" inte följa. Fatta vad tråkigt  :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Lunch kanske sen träna i 2.5 timme i ösregnet. Jag längtar verkligen. Men man måste genomlida helvetet för att få uppleva himmelen, som en viss cyklist sa.

Vi ses i vimlet och i regnet // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0