Stipendiat, shoppat, längtar och Storängsfesten

Jovisst så var det Anna Kvarnström som fick ta emot priset som årets Säfsnäsungdom och glad är jag nå fruktansvärt. Känns skönt att få uppskattning för de 12 timmarna (minst) som man faktiskt lägger ner, varje vecka året runt oavsett väder och vind. Dessutom för de resultat som man presterar. Ja, det är ovärdeligt och en ära. Plus att nu blir det en ny pulsklocka. En värsting... :P <--- Osvenskt :)

Jo, ner till Ullared bar det och för 1067 blev det shoppat. Mycket bra fick jag. Ångrar lite att jag inte köpte den där jackan, men det blir en H i Avesta istället!

Längtar som bara den tillbaka till massa saker. Typ lägret i Idre, främst färden dit och hem med Niclas, Maria och Gabriel. Va tok vi höll på med då, helt sanslöst. Eller varför inte till årets Vansbrosimning?! Det var mycket skojsigt och alla är sig lika. Jag längtar också tills Peter Blom ska ha träning, han bokade ju av den här veckans träning för att han skulle vara borta, jag antar att det är så att vara med i landslagssvängen.


Storängsfesten ikväll. Vem ska jag gå med?! Jag är öppen för förslag. Ska fråga Karin om hon orkar efter femdagars. Annars blir det la Björn... :)


Vi ses i vimlet, eller på dansgolvet i Nås. Püss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0