Förbannad

FEL GREJER UPPMÄRKSAMMAS ALLTID I TIDNINGEN. FÖRVÅNAD? KNAPPAST! DET ÄR SÅ JÄVLA TYPISKT, MEN JAG SKA VÄL INTE KLAGA. MAN FÅR VARA NÖJD MED DET LILLA. NU LÅTER JAG SKIT BITTER, MEN DET ÄR FAN SÅ.

Jag tror inte att det är så jäkla underbart på skidskyttegymnasium. Inte när det har gjort så mycket som inte varit bra för de man tycker om... Okej, jag ville också gå där och många tårar fälldes för att jag inte skulle få det. Men jag ångrar VERKLIGEN INTE att jag valde ett "vanligt" gymnasium ändå. Men, de som längtar dit ska fan i mej inte klaga när de väl är där och inser vad det är de gett sig in på. Att gå min egen väg kanske är det bästa val jag gjort i hela mitt liv?!

Jag längtar redan till nästa års Vansbrosim och ta-mej-tusan att jag ska försöka att komma iväg till Flottaren då.
 
Förövrigt älskar jag låten "This moment" men Shania Twain... Helt underbar.

Jag har tråkigt också, ring om ni vill. Vi ses i vimlet. Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0