Älgko med kalv

När man tränar ser man det allra märkligaste. En liten hermelin med en fågel och en älgko med en rödbrun liten kalv såhär dags. Söt som få var den i alla fall. Tur att man inte kommit på den där björnen än...

Ingmarsspelen, jag säger bara: SE DET! Gör det bara... Jag ska dit nästa år igen, TVkändis eller inte. JAG SKA DIT!

På tal om TVkändisar så ska du inte glömma att varje gång du och/eller jag åker i ladan, så åker en TVkändis i den. Vi har ju gjort reklamfilm för tusan! :) haha

Vi ses i vimlet. kram Anna


Kommentarer
Postat av: Karin

Bra att du tyckte det var bra! Tycker oxå att alla ska se det!



Men do, det har vi för tusan gjort! Haha. Men skulle tro att Henrik är liite mer känd... Än så länge iaf... :) kramar

2008-07-10 @ 19:24:29
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0