VM!

Vilket drag, vilken stämmning, vilken upplevelse!

Så skoj har jag aldrig haft och ville vart där idag igen. Går inte att beskriva.

Mitt i gröten mellan damernas masstart och herrarnas stafett, kommer Peter Blom förbiglidandes. Han hör oss inte, fast vi skriker på han.
Men, vi har tur och han kommer igen, denna gång stannar han och bah: HEJ ANNA! Jo, hej på dig. Så vi språkar ett tag om det mesta, när jag kommer på att jag måste föreviga han på kort. tyvärr fick jag inte låna digital kameran, men, så snart filmen är framkallad, kommer bilder. På Peter och några fler ur världseliten.

Nu ska jag packa sen bär det av mot Ludvika!

Hade bäst vi ses i vimlet. / Anna som vill åka VM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0