Sjukling

Istället för hård träningsvecka blev det snorigt och febrigt i huvudet på mig. Jag prickar in så bra tillfällen. Det jag menar är att det verkligen inte är kul att ha feber när det är +28 grader i skuggan... Det är INTE roligt.


Nu är jag i alla fall igång igen. Började igår (lördag) med ett lätt styrkepass. Och idag har jag träningsvärk. Mycket träningsvärk. Men det är av övergående karaktär. 

Var en sväng till Vanå i fredgas kväll. Hälsade på farmor och raggade lite. Men inte en själ ute, konstigt med tanke på vädret. S-P-Ö-R-E-G-N. Och som vanligt kunde jag inte ställa upp som chaufför. Det blir fler gånger. Hoppas jag. Men, hör gärna av er i tid.... :P

Åhh, JAG VILL BLI MED I BRANDKÅREN NU NU NU NU! Håkan, kom hem från semestern! Synd att jag inte kan gå grundutbildningen förens, ja jag vet inte ens när jag kan gå den! Kanske ska sadla om och blir brandmästare istället för ambulanssjuksköterska!?.

Jobbet börjar gå mot sitt slut och jag vet inte om det ska blir skönt eller om jag kommer sakna det. Just nu är dte svårt att motivera sig att gå dit, det finns så mycket annat som jag vill göra.

Jag vill iväg och dansa. Kanske ska man gå ut på krogen, ja inte vet jag. Dansa vill jag och det är snart. Funderar seriöst på dansbandsveckan nästa år... :P

Nu ska jag spela SuperNintendo. Det äger (y)

Vi ses i vimlet. Püss Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0