Nationelltprov Engelska B

Avklarat och det var inte allt för svårt. Lite krångligt då man inte kan skriva allt för mycket fel, inte så kul att sudda och börja om igen...

Nu har vi slutat för dagen och jag vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte när bussen går tillbaka till Ludvika, men jag ska i alla fall vänta på Linnea.

Träna ska jag, på VBUs gym. Guuud vad drygt. Ska gå dit vid typ fem. Annars är det sånt jävla spring där.

Specialidrottsarbetet klart, utskrivet och skickat. Ska kila förbi vid Folkes kontor idag med det. Få se vad han säger när det är skapligt försenat. Skulle varit inne innan påsk. Men det är bättre sent än aldrig.

Och Johan ska på Peace&Love. Bonnasôn Johan och Skinnvingen Henke. Quuul :)

Vi ses i vimlet kiss (internationell...) Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0