Klant-Moster, Ludvika och Bensår.

Vi börjar med Klant-Moster. Hon har gått och cyklat ikull. Tre stygn i hakan. Gött!

Sen Ludvika då. VAr dit igår och handlade mat då det inte finns någon mat på CoopNära i Fredriksberg. Jag inhandlade en ny rakhyvel. En Venus Breeze-COOL.

Och en ny rakhyvel betyder ju att den måste testas på en gång. Allt gick super ända tills jag kom till mitt vänstra bens yttre fotknöl. Tryckte lite väl hårt och istället för att raka bort endas håret, hyvlade jag bort en ganska stor skinnbit och det sved som eld. På det så blödde det fruktansvärt, det kan man inte tro, för såret var ju inte dirket stort som Siljan. I alla fall så blodade jag ner duschhörnan, toalettgolvet och TVrumsgolvet innan jag fick på ett plåster. När plåstret väl var på så blödde det igenom och jag fick ta ett nytt plåster.
Kanske det är dags för en blodtransfusion? ha ha ha ...

Och ja Karin. Jag har redan börjat åka rullskidor. Fyra mil är avverkade :)

Vi ses som sagt i vimlet. Pyss Anna

Kommentarer
Postat av: Lina

du är rolig, speciellt när du berättar om ditt bensår! :D

pussssöt

2008-05-07 @ 14:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0