Avslutningsfest

Det var så skoj. Ojojoj...

Och jag har återigen bevisat att det går att ha kul med bara fanta! John tycket jag var duktig.

By the way så var han, John Säljgård alltså, den första som man träffar på avslutningsfesten. Det visade sig att han jobbat som vakt två kvällar. Det var så kul att han var där. Han är som en nallebjörn den mannen :) Men han drack då annat än Fanta ska jag säga.
Sen var det väl en massa annat folk där. Tim till exempel och Tom som jag inte vet när jag såg sist. Och Pillie...

Och så höll de på att dränka lilla Jörgen. Björns kramdjurssäl. Han har till och med en egen sida på Facebook. Björn blir för övrigt väldigt kramig när han är full. Han är så snäll :)
Och så kan jag förstå att han ställde in uppförsåkandet. Jäklarns vad hes han va! Lille Björn Axelsson, som inte vågande prata med John :P

Nu ska jag kila till bussen. Ska fila på ett fint inlägg om SM i Boden också.
Vi ses i vimlet. Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Hihi. Ser framemot att läsa din version av Bodenäventyret =) tror det blir underhållande! Kramar

2008-04-14 @ 17:09:50
URL: http://web.telia.com/~u04802154/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0