Packad

Så har man äntligen packat klart allt inför Idre lägret som startar klockan 19:00 idag. Hoppas vi hinner upp i tid!
Pappa får köra med plattan i mattan.
 
                                                                      
                                                                         bebis Bandit
Packningen fick jag hjälp med av Bandit eller hjälp och hjälp, han drog mest runt de fina högar jag gjort med kläder och var i vägen. Nu är jag i alla fall klar, så nu fattas bara att pappa kommer hem så vi kan dra. Men han kommer ju inte hem förens vid halv två, Då bär det av över Dala-Järna för att hämta upp Herman, vidare till Mc Donalds i Mora (!), sen raka vägen till Idre.
Hoppas verkligen att det är mycket snö där, för nu är det faktiskt snöstorm här! Underbart men mycket kallt!

Tänkte på en sak, nu ska jag vara borta i två nätter och har med mig en "stor" och en "liten" väska, hur ska det bli när det bär iväg med Stjerneskolan sen då? Då blir det väl 3 väskor. Minst. Kul ska det bli i alla fall.

För övrigt är det julafton om en månad. Trevligt trevligt!

Vi ses i vimlet!
Puss Anna

Kommentarer
Postat av: Karin

Anna, 3 väskor, seriöst vi kommer aldrig att få plats... haha. För jag kommer att ha minst lika många... ha de så härligt i Idre! kramar

2007-11-23 @ 14:30:50
URL: http://karinmalmberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0