Lat-dagen

Har varit mycket inaktiv idag. Orkar inte göra nåt... haha :)

Sune och Doris i onsdagsnatt var mycket roligt. Lina, jag och Linnea, vilken succé. Men att dansa i flera timmar i pumps är ingen bra idé vill jag lova. Nästa år blir det mjuka tygskor som gäller!
På förfesten  i min apartment spelade vi "Hej Knekt", drack lite och åt pizza, mycket trevligt och det måste vi sannerligen göra om snart!

Snart är det mat, och det är mycket bra för jag är så hungrig.

Fick datorn igår, mycket mycket trevligt. Sprojlans ny! Hurra hurra!
Ingen skolkatalog idag heller, ska jag behöva vänta ihjäl mig på den eller?!

Nej, nu ska jag in på BDB!

Vi ses i vimlet! /Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0